Tuesday 13 March 2012

a special day for me... :)

assalamualaikum..dah lame nak update sepatutnye,tapi adelah org kampung kite nak pinjam lappy katenye nak wat assigment so tak dapat la kite hapdate,sepatutnye lah kan CC banyak,harusluh pergi CC buat ape susakan org kan,lepasnie die nak pinjam lagi,hari nie kite mintak sebab akak nak buat surat,dahla kiteorg hanye ade lappy nie je,dala lappy nie dah uzur,takpe la jgn kedekut sgt,jgn ikutkan bisikan syaitoonn tuh!org nak buat assigment kan kesian die xde lappy,untuk belajar lgpun..insaf,huhuhu


 today is 13/3/2012..a veli2 special day for me haa..hehe...dulu2 mase dalam hp tgh bebual ade la ckp dgn aqim mcmnie "eh,u xpernah wish besday i cepat,asyik lambat jek,i teringin la nak suprise," dulu la..hehe..tak sangke sgt hali ini mereka 1 kelas datang rumah saye !ade yg naik kete,ade yg naik moto..siap parking jauh,,untuk bagi suprise!!!mcm berarak datang meminang,terlalu sweeetttt!!!


haha..ini antara org yang menjayakan suprise untuk saya yg dirancang oleh superaqim..setelah disoal selidik pacat(empunya kereta di atas) cakap aqim datang jumpe and minum2 dgn die pastu rancang,pacat ckp die cume menolong je..hehe...besday sebelum seminggu da rancang rupenye..:)

gambar2 nie di cilok dari album fesbuk niena...terharu sgt siap ade album untuk besday kite :) tq niena yg sudi datang walaupun ade keje and sponsor camera kau untuk snap muke aku yg tepanjat

lakonan super aqim memang menjadi..haha..sebenarnye semalam aku baru balik dari universal studio singapore,so,aku ingat nak stay j.b tapi aqim beria2 suh balik,lagipun aku mmg plan nk keluar dgn die nanti bile besday aku,da lame da plan,so,aku balik jugak la ikut akak atin malam smalam,pukul 12 tghmalam bertolak so,smpai muo mmg da pukul bape la..pastu bebual sekejap dgn aqim,pukul 3 ke 4 pagi baru tido..dahla smlam aku seharian pusing USS,lenguh kaki kot sebelum tuh lagi...

supriseee!!!suare haziq !!hahaha...mule2 malam tuh mase bebual dgn aqim,die ckp "kite keluar esok eh?" paztu aku balas le "tghari ke petang?" die jawab "tghari la,bole lame sikit keluar"...aku jawab balik "okay,nanti lepas kemas2 and masak i mesej btahu pukul bape"...paginye sampai pukul 12.30 tghari aku xbangun2,sampai aqim call rumah,hahaha...aku pun cakap ah "ala..ngantok tido lambat malam tadi aku cakap la keluar nanti la nak masak dulu"...

tetibe time aku tgh goreng taugeh,aqim call rumah cakap dengan mak aku nak cakap dengan aku..."assalamualaikum,cuba keluar rumah kejap!i kat keluar nie"..aku dah start angin sikit da "apesal nak datang tak btahu tengah masak nie!!suar pendek pakai tahu!!!tak mandi lagi" sambil tengok dekat tingkap,memang xperasan yg lain..aqim pun jawab "pergi la tukar seluar cepat,keluarla"...sekali aku keluar tengok kawan2 aku semua ade..aqim pegang cake..aduhaii..terharu yg teramat..pic atas nie aku tak mandi lagi,tak gosok gigi lagi,hahahaha.


super pacat bawak kuetiaw,favourite aku!!!!!!malam smalam "happy birthday cik bie" aku balas le msj die balik ckp la tq,aku siap ckp jgn lupe buatkan aku kuetiaw,aku nak air tangan kau!!aku xnak mak kau masak..sekali hari die buatkan aku kuetiaw,die masak sendiri..fuhh...terharu seyhhh...aku cakap main2 jek tak sangke pulak die buatkan..tapi mmg super sedap sedap sedap sedap,untung sape dapat die nie,hehe..promot kebaikan kawan pulak..hehe..semua kawan2 aku baik2....


syaza sampai kene marah dgn bos die nak mintak cuti sebab nak suprise kan aku..siap bawak adiah lagi...terharuuuu...mmg bmakne sgt 13/3/2012.....ramai lagi yg becuti sebab aku...huhuhuhu...

mase time aku masuk dalam rumah balik sebab terperanjat and jerit pangil mak aku..haha...suke ye korang!!heheheh...

dieorg baling ape tah kat aku,yg bende alah sembur2 tuh la mase besday..hehehe..aku tetunduk malu..becampo rase mcm mimpi kot..hahaha...


hahahaha..hodoh sungguh..takpe la yg penting kenangan and mase xkan dapat putar balik...hehe...lilin 1 jek..hehe..siap beli kek strawberry and vanilla2 sikit sebab tahu favourite aku..tq aqim :) :) kau mmg xtahu belog aku pun tapi takpe nak jugak ckp tq :)

sesi tiup lilin ;) wan sibuk,hehe..

 dari dulu perancang kite nie mmg suke ambik makanan kite tgh makan mahupun minuman..hehe...mmg suke bekongsi makan atau minum...sampai ternganga mulut..haha


             terlalu menikmati kuetiaw pacat yg sedappp gilerrr...:)sebelum d ganggu oleh aqim hehe

                                        die yg tetibe nak suap..tepanjat kite...huhu...





tetibe rase nak suap balik..haha...pastu ade plak yg tukang snap..hehehe :) tq kawanku aqim !

                      saye peminat mickey and minnie mouse...hehehe...tq tq tq ...:)

                                                   ready for potong cake..hehe

ini muke dah madi..haha besiap untuk keluar..tumpang pacat jek,,sebab akak nak gune kete...aqim sampai ambik kete die balik rumah sebab xmuat naik kete pacat,maklum le kami ramai..hehehe..tq tq tq

dengan tika..die bagi saye adiah sweet...tq tika..i love you so muchhhh...friend forever and ever




                                 
sweet sayang tika...tq sgt sgt sgt...i like!!!die bagi lepas die solat zohor kat bilik aku..die suh aku tunggu sekejap..die pergi depan and ambik beg..paztu bagi aku..ya Allah terharunye die suprisekan aku lg!!!!die bagi adiah paling lambat siap nyorok kan adiah die letak dlm beg hehe


nie pun terharu sgt...syaza bagiii!!!!garfield tau..hehe...sweet betul hehe...love you friend walaupun kau xbace and xtahu pasal belog aku xpela..nanti akan datang aku bace balik..hehehehehhe ;)

ini hadiah jamban duduk!!!hahaha...budak2 nie kongsi duit belikan aku...tq semua...hahahahaha


                      tq amirul haqim muzamil..tq tq tq siap sampul and ikatkan reben

                nie dekat bowling..hehe...niena and fara da balik awal la!!!!huhuhu...
                                         syaza pesaing hebat boling aku..hahahahaha
                                                  die over tau hahahahahaha...

lepas pergi bowling terus pergi tg agas makan and balik...pacat hantar aku dekat nak magrib...lame sgt main bowling..dekat bowling tuh ah aqim cite yg sebenonye plan die nak ajak aku keluo pastu nak suprisekan aku tapi sebab aku da bangun tido lambat plan bertukar sambut dekat rumah..haha..soriiii...menyusahkan sampai kene call rumah 2 kali sbb hp aku off...tq sgt semua...the best day...sejarah nie...ape yg tulis kat sini semua sejarah yg best2...hahahha..poyo ;) kawan2 aku yg takde ade lagi sorang dua tuh pun dengar cite mereka ade hal pentingg..ok bai...tidur senyum arini,,hehehe...tq semua...:))









No comments:

Post a Comment