Friday 2 March 2012

panjang berjela

assalamualaikum..lately nie busy sedikit,tapi malam ni tak tidur dgn mia and caca..haruslah masuk dalam sejarah 3 hari kakmiqa beserte suami meninggalkan anak mereke dgn kite,honeymoon ke thailand,xpela sekali sekala..sebelum nie pernah la jugak tapi belum sampai tahap budak kecit 2 org tuh kene tidur malam dgn kite..malam nie si caca tidur dgn mak and ayah..manakale si mia tidur dgn mak ngah and uncle man,kebetulan minggu nie suami isteri tuh balik sini..ayat agak skema,mengapakah?haha...

ini mereke yg d sayangi selalu dan sentiase akan d sayangi...cik b <3 chaca dengan mia...muah3....

Sejarah ke2:

29/3 aku berdating dengan superfriend seperti d atas..haissshhh..pic atas nie x rapat dan xlucah,harap2 xde sape la yg misunderstand,lagi bagus kalau xde sape bace entry nie,xde stalker,harap2 mcmtuh la..kami be2 kawan dah lame dah,jgn risau kpd gadis2 d luar sane,i x bercinte dgn die pun,dari dulu sampai sekarang berkawan sahaje,insyallah akan berkawan selamanye,minta d jauhkan sampai bercinta yek...pic atas nie lakonan orang jakun yg pergi kedai gambar dekat dataran pahlawan tuh yg snap pic sendiri pastu bole edit sendiri..10 keping gambar rm20 tuh..nie la gambar yg senonoh sikit dan cute,yg lain hudoh2 belake,buat muke tah hape2..kebetulan pakai baju same color engko,x rancang,cukuplah sekadar berkawan dah bertahun2 mcmnie,rase biar la mcmnie,kalau aku bosan aku cari kau..kalau aku xde kawan,kau jadik kawan aku..mcmtuh la..mase ari tuh,aku terlalu taksub dengan shaheizy sam sampai sanggup memakse org keliling bawak pergi tgk adnan sempit 2,oleh kerane semua xnak,aku pakse la tshirt pink nie,naseb baik die on and cair dgn pujuk rayu aku yg terlalu over dgn si shaheizy sam..sebabtuh i call him superfriend,antare kawan aku time susah senang akan sentiase ade..hehehe..bangge letew..honestly,die jela kawan lelaki yg aku rapat and percaye,kadang2 dah mcm adik beradik dah,selalu org ingat mcmtuh,sepupu le,sedare le,huhuhu,agak muke same ke?aduhaii..aku cute lebihh kot..

aktiviti we ollss
pergi semayang zohor dekat masjid selat..mase dekat situh buat aku rase nak nanges sbb chantek sgt and first time pergi..insyallah akan datang lagi !!!tq kpd superfriend yg bawak,kalau tak memang aku tak tahu...masjid atas air,mcmtuh la,pelancong pun datang jugakk..kesian aku baru tahu tentang masjid yg super duper awesome tuh...

pergi tgk wayang dan terus masuk wayang..dah terlambat lebih 10 minutes kot,beli makanan2 yg banyak sebab masing2 kebulo xmakan dari pagi !!!ingtkan lepas solat nak makan kepsi sebab superfriend kate nak belanje aku kan tapi,dah alang2 tgk time dtg tuh ade pulak cite si shaheizy sam a.k.a pakwe aku tuh terus la beli tiket...dalam wayang terpakse tahan gelak si superfriend yg nyaring lagi membingitkan !dengar akak sebelah yg bercakap2...

pergi kota a famosa,mungkin aku kuat memakse..kesian lah kan dkt superfriend yg sering d heret dgn kejam oleh aku ke sane ke mari..huhu...nasib lah kan,aku x ramai kawan,lagipun kawan2 aku ramai busy and susa nak keluar sikit..die je yg selalu on,lagipun x rancang sgt pun perkare ini..

masuk balik d.p pergi betulkan jam aku..naseb baik die ade lagi,boleh lah aku mintak tolong betulkan jam2 aku yg kehabisan baterry,die bawak le p tempat die slalu beli jam..so,org tuh dah kenal la ..aku diam je,mane pernah aku selalu megharapkan akak2 aku je..untunglah kan superfriend ade..hehe..suke..suke..dats y i anggap die mcm abang,tolong jauhkan perasaan love2 nie,jauhkan!!please...huhuhu

pergi makan trutti frutti,ajakan aku yg gedik..sekali lagi superfriend terpakse layankan aku jugak..alahai banyak terhutang budi selama kite kawan..banyak bersabar dengan aku kan..paztu dah le die bayar,tapi,aku yg makan smpai habis,die setakat makan 2 ke 3 sudu,untungnye ajak die sebab xkan berebut sbb die x suke aiskrim mcm aku!!pdahal yogurt kan,ape2 jela..

pergi snap gambar...bergegar kedai tuh kot,mcm biase la mcm anjing dgn kucing,haha..aku belum sedia die dah tekan..haiisshh..semua gambar x chomel..satu tuh je yg chomel,tuh pun aku suruh buat2 sweet2 mcmtuh,hahhaha..kalau aku x pandang die dulu,xde makne die nak pandang mcm dlm gambar tuh,kelebihan die adalah terlalu bersabar melayan kerenah aku yg terlalu kuat membebel die kate lah..kalau ade jodoh kite ade, adalah,harap2 janganlah dekat sangat nanti..aku nak kawin dgn org jauh beserte muke mcm shaheizy sam..okay perasaan and mcm bajet good2 je..haha

lepastuh we olls pun balik dgn kepenatan...the best ever memory la..

sejarah lapuk:
tak tahu kenape malam nie teringat pulak superfriend,ape lah die buat tuh ek?..automatic ter"recall" segale memory 2012 nie..haha...and rase haruslah d tulis dekat sini biar jadi kenangan sampai bebile,xkisah la nanti kalau kiteorg x bersahabat lagi atau hanye berkwn and xrapat..yg penting ade best memory kan..

coconut shake pantai klebang,dah lupe tarikh..tak btahu parents main redah je,sgt nakal...huhu...aku lah punce,mendesak,sebab terlalu teringin nak rase and dah lame nak rase...org baru dapat lesen nak ajak aku pusing tg je,tapi,aku telah memakse ke pantai klebang,berkat kesabaran die bawak jugak...lepas beli coconut shake yg kene beratur tuh terus balik..semata2 kan?huhuhu...kadang2 rase aku mcm pffftttt,kesian nye la,tq sgt sudi terime aku yekk,kau sorang je yg sanggup bertahan..huhu

dah x ingat tarikh jugak,tapi berlangsung dlm 2012 jugak..time nie lagik la tanpe d rancang langsung!!!!aku ajak ah kawan2 aku p bando,tapi semuanye busy and keje..so,aku pun ajak le org mcm biase nie,superfriend yg selalu bersabar nie...dahla aku xde mood time tuh,as usual masih bersabar jugak sbbtuh la aku rase kalau pape aku ingat die,kawan laki yg paling rapat and paling bersabar and paling best la..dahla time tuh kengkonon la nak rasmi kan aku punyer lesen,pdhal da lame dapat lesen,abis on the spot time tuh ade kete aku pun keluo le...aku terus je drive ke melake sebab aku ikutkan sgt nafsu nak makan a&w aku,mase tuh aku bajet ah,mentang2 ade superfriend aku bole le suh die tunjuk jalan,itu la kelebihan die..walaupun umur aku same dgn die,tapi,die bergande2 rasenye lebih tua and tahu segale2nye dari aku..demi coney dog si a&w aku datang melake...dahla lepas separuh jalan ke melake tuh aku patah balik sebab aku xde mood,ingat nak balik dah..lepas tibe sg terap aku patah balik ke melake sebab aku rase besalah n nak jugak makan aku ke melake semule..mmg bersabar giler la superfriend,mintak maaf yek sgt2sebelum keluar tuh aku makan ubat,justeru itu emosi sgt kacau...separuh jalan nak sampai melake!!gile la...

itu jek 2012...harap xde sape2 yg bace..nie bertujuan tulis untuk diri sendiri..sebaik xde follow ramai org and dah xtahu mcmane nak private kan..kalau bole nak diri sendiri je yg bace sbb malu..nak buat mcmane awal buat belog nie da share kat fb,menyesal!!!!tapi da delete da,mintak2 xde sape2 sanggup bace panjang berjela nie kan..biase la org x kerje mmg banyak mase tulis mcmnie..okayla bye da ngntok...



No comments:

Post a Comment